Mijn favoriete ... (#1)


Nu het vakantie is kunnen we buiten lekker genieten van het zonnetje met een heerlijke limonade in de hand of we kunnen binnen Netflix kijken onder de wind van je ventilator met een bak ijs in je hand. Als het aan mij ligt kies ik het tweede. En jij, wat kies jij? Ben jij ook het Netflix type, lees dan zeker verder.

En ik mag dan wel zo veel Netflix kijken maar wat zijn nu mijn favoriete series?

1. Life unexpected
Een serie die gaat over een meisje Lux, die jaren lang bij pleeggezinnen heeft gewoond. Lux gaat op zoek naar haar biologische ouders met de vraag iets te ondertekenen, wanneer ze haar ouders vindt besluiten zij om de voogdij op zich te nemen. Maar wat de ouders niet weten is de Lux over van alles en nog wat liegt en een paar geheimen heeft die een normaal tiener meisje niet hoort te hebben.


Ik ben begonnen met deze serie toen ik net Netflix had (een paar weken geleden dus) om eens een paar nieuwe series te ontdekken. Wat ik wel weet is dat deze serie niet iedereen aanspreekt maar geloof me, het is het proberen waard. Ik heb hem zaterdag net afgerond en ben nog steeds heel blij dat ik hem heb gekeken.



2. Teen Wolf
Wanneer Scott McCall gebeten wordt door een weerwolf kan hij veel beter horen en ruiken en wordt hij populairder op school. Zijn leven veranderd helemaal sinds hij weet dat hij in een weerwolf is veranderd. Wat er verder in de serie gebeurt moet je zelf maar kijken.


Teen Wolf is echt een verslavende serie. Het liefst zou ik deze serie non-stop willen kijken. Op Netflix vind je nu seizoen 1, 2, en 3. Waarschuwing: deze serie is 16+ , ik kan hier zelf goed tegen maar als je niet tegen bloed kan is dit zeker geen aanrader.  


3. Once Upon a Time
Je kent ze wel, sprookjes. Sneeuwwitje bijt in een appel, Doornroosje prikt zich aan een spinnewiel, ... . Iedereen leeft daar altijd lang en gelukkig, maar de waarheid is anders. In OUaT zitten sprookjesfiguren vast in de mensen wereld door een vloek, Henry is de enige die gelooft dat de vloek echt bestaat en wil er voor zorgen dat iedereen weer naar huis kan, lukt dit of niet?


Deze serie heb ik leren kennen door mijn zus en ik ben nog steeds iedere dag blij dat ik deze serie kijk. Deze serie is gewoon echt een aanrader.


Wat zijn jullie favoriete series?

Een reactie posten