What's in my backpack?

by - 08 juli

Zaterdag vertrek ik tot de 23ste naar Oosterijk, met de auto. Om deze lange rit te overleven neem ik heel wat mee in mijn rugzak want, je wil toch genoeg te doen hebben tijdens zo een lange rit?

De rugzak die ik gebruik is deze van Eastpak. Hij heeft een groot vak en een klein vak en is super handig. 
Mijn laptop, een koptelefoon en een lippenbalsem.   
Zakdoekjes, een flesje drinken, een leesboek, deo en mijn (vlog)camera.
Mijn zonnebril, bennen en mijn blogboekje.

Meer dingen die ik nog in mijn rugzak stop:  

  • Maandverband of tampons zijn zeker een must have! 
  • I pad met muziek 
  • Favoriete cd
  • Opladers
  • Highlighters 
  • portemonneetje (hierin steek ik enkel mijn pas,sis en medicard)
En dat is alles wat ik meeneem om me zeker niet te vervelen. Als je gewoon wat slaapt, ben je er trouwens ook voor je het weet.


Wat zijn jullie must haves voor een lange autorit? Naar waar gaan jullie op vakantie of zijn jullie al op vakantie geweest?
  

You May Also Like

2 reacties

  1. Ik ga naar de kust, dus zo' n lange autorit is het niet. Maar meestal neem ik een tijdschrift mee. bv. het Joepie zomerblad

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De zee kan ook heel leuk zijn! En met dat tijdschrift verveel je je inderdaad niet Hhaha.
      Dikke kus Amber xx

      Verwijderen

@ambers_things