De ongewone porseleinen cactus

by - 16 januari

Toen mama donderdag terug was van haar trip naar Barcelona, kreeg ik een witte doos in mijn handen met daarin een super geweldig cadeautje! Je raad vast niet wat het is maar dat laat ik je in dit artikel zien. 
Een porseleinen cactus met 2 functies, een decoratiestuk wezen of .....
.... thee mok spelen! Ik ben op dit moment echt weg van cactussen en heb er ondertussen ook al enkele op mijn kamer staan dus toen ik deze mok kreeg ging ik door het dolle heen. Alleen kijken naar de mok vond ik al geweldig dus hoe zou het zijn als ik mijn favoriete thee in deze mok ging drinken? Wel, ik teste het gisteren voor de aller eerste keer uit. In de mok kan heel veel thee, hij werd niet super heet aan de buitenkant dus kon je hem makkelijk met 2 handen vasthouden. Wanneer je roert in de mok maakt het wel een beetje een iritant geluid doordat de lepel tegen de ribbels aankomt maar dat is voor mij echt maar een super klein detail. 

Ik ben verkocht en jullie? 

You May Also Like

3 reacties

  1. Oh wat leuk! (nog leuker dat het twee 'functies' heeft haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Awesome dat je hier een leuk artikel over kunt schrijven haha!

    BeantwoordenVerwijderen

@ambers_things