Nieuwe achtergrond gezocht?

by - 23 januari

Iedereen loopt tegenwoordig met zijn GSM in de hand, we maken foto's van wat we eten, luisteren naar muziek, checken de laatste updates van facebook, zoeken weer eens leuke foto's op tumblr noem maar op, uren hebben we dat ding in de hand of vlakbij ons. Persoonlijk vind ik dat je GSM het dan ook verdiend om er leuk uit te zien vind je ook niet? Nu goed, ik maakte zelf enkele leuke achtergronden die je gewoon gratis mag gebruiken voor op je toegangsscherm of beginscherm. 
Onderaan dit bericht vind je alle foto's onder elkaar in hun origineel formaat zodat je ze heel makkelijk zelf kan opslaan. 
DISCLAIMER: Als je de achtergronden gebruikt voor je eigen blog of je deelt iets op social media, voeg dan altijd de link van dit artikel toe. 

Dit was het voor vandaag. Misschien nog leuk om te weten, de voorlaatse achtergrond staat nu op mijn beginscherm. 

Ik ben van plan om binnenkort een Q&A te doen, hebben jullie nog leuke vragen?


You May Also Like

5 reacties

  1. Oh, wat een super leuk achtergronden! Q&A: Wat is iets typisch voor jou? + Waar ben je ooit al eens op reis geweest, en zou je onmiddellijk terug heen willen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeel erg leuke achtergronden! Is er een bijzonder voorwerp dat je echt nooit kwijt zou willen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ze met heel erg veel plezier samengesteld! :) De vragen zullen vrijdag beantwoord worden in een artikeltje xx

      Verwijderen
  3. Oh my, die met die eenhoorn is geweldig! Heb 'm meteen gedownload haha. x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die is ook een van mijn favorieten :) X

      Verwijderen

@ambers_things