Top Social

001 II Koop een spaarpot

|
Doel 1 van het Day Zero project heb ik eindelijk vervult, koop een spaarpot. Ik geef toe, het is niet echt een spaarpot maar gewoon en glazenpotje, waar ik een leuk label heb aangehangen van de HEMA, met daarop Day Zero gestempeld. Er zit al 2 euro in want ja, doel 001 is behaald. 
Dit was  even een heel kort en stom artikeltje. Ik heb me voorgenomen om echt elk behaald doel te delen op mijn blog dus, dit moest ik ook even delen. 

3 opmerkingen on "001 II Koop een spaarpot"
  1. Oh leuk, ik denk dat ik ook maar eens met zo'n projectje begin, maar op den duur begin ik met zo veel projectjes dat ik het haast niet meer kan bijhouden haha, mooie spaarpot!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Projectjes zijn altijd een leuke bezigheid, ik krijg het gevoel dat je er veel inspiratie en motivatie door krijgt. Nu ja, dat is bij mij toch zo.

      Verwijderen

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9

Post Signature

Post Signature