018 II Maak cake pops met een machine

by - 09 februari

Dit weekend bracht ik door bij mijn zusje Alexx en Heidi. Heidi had op mijn blog gelezen dat ik eens graag cake pops wou maken en, nu had ze toevallig toch wel nog zo een kit in huis die heb ik dus met heel veel plezier klaargemaakt. Hier wat foto's met wat uitleg en ja, lees gewoon verder.


Deze kit hadden ze dus nog thuis liggen. Er zitten 2 zakjes in, eentje gewoon naturel en eentje met chocolade smaak. Spuitzakken om je beslag makkelijker in je machine te krijgen en 30 stokjes (lees: al weet ik niet zo goed waarom). De versiering moet je er zelf aan toevoegen. 
De naturel bolletjes waren klaar, nu was het tijd voor de chocolade, waar ik toch wel een voorkeur voor heb.
Er ging iets mis met ons versiersel bij de andere "witte" bolletjes dus besloten we om de rest niet meer te versieren en ze gewoon zo te laten.

Dit wil dus zeggen dat ik weer een doel van mijn lijstje kan schrappen. 

Wat hebben jullie al gedaan deze vakantie?

You May Also Like

5 reacties

  1. Ziet er lekker uit :) Leuk dat dit op je lijstje staat want cake pops bakken is altijd fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat ze niet helemaal goed gelukt zijn maar dit lijkt mij wel echt onwijs lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ondanks dat alles waren ze echt super lekker.

      Verwijderen
  3. Ik heb gelezen dat je de candy melt vloeibaarder kunt maken door er een beetje sla-olie bij te doen. Dus dat moeten we volgende keer nog maar es proberen hé ... :) En dan tussendoor wat meer geduld hebben om het hard te laten worden ... Hihi

    BeantwoordenVerwijderen

@ambers_things