Memorie #3

Het artikel van vandaag heeft iet wat vertraging opgelopen doordat ik dit weekend niet thuis doorbracht. Ondanks de vertraging heb ik er toch nog iets leuks van gemaakt (lees: hoop ik toch) 
Zaterdag 6 Februari
Zoals ik net al zei, ik bracht dit weekend niet thuis door. Ik sliep een nachtje bij Alexx (mijn zusje) en Heidi. We begonnen de dag goed met een ontbijtje bij de Kaffeenini (Nationaalstraat) Ik dronk er 2 latte's en at er een eitje, ik kan jullie vertellen dat het echt heerlijk was. 
Ja, ze had carnaval kleren aan en ja, we waren alleen op de bowling.
Het koffiebarretjes zit dichtbij het appartementje van  Alexx' meter dus gingen we daar nog even langs om wat te kletsen. Toen we daar vertrokken besloten we om te gaan bowlen. We hebben goed gelachen met mijn talent om de goot te poetsen en ja, in het tweede spelletje verloor ik zelfs van een meisje van 5 jaar (lees: hmmm, ik denk dat ik toch nog maar eens moet oefenen) 
We gingen langs de winkel om eten en drinken te kopen voor bij de film die we 's avonds gingen kijken en gingen naar huis. Eenmaal thuis gingen we een vogelhuisje in elkaar zetten. Het is geen vogelhuisje dat je buiten kan plaatsen, het is gewoon ter decoratie.
Na het eten plofte we met ons drietjes in de zetel, keken we de minions en aten we ons "filmeten" op. Na de film was het alweer tijd voor Alexx om te gaan slapen en gingen Heidi en ik een beetje praten en keken we naar catfish tot midden in de nacht. Het was een leuke dag en ook de dag erna was leuk maar dat alles lezen jullie in een ander artikeltje.



Wat deden jullie dit weekend?

2 opmerkingen

  1. Er was dan ook héél wat om over bij te kletsen hé ... :)
    Super dat je er was Amber ! Alexxje heeft er ook van genoten, ook al werd ze er op het einde een beetje verdrietig van dat je al weer naar huis moest.
    Doen we snel nog een keer. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet je week er gezellig uit. Ik heb vooral hard gewerkt en het weekend ontspannen.

    BeantwoordenVerwijderen