Never be afraid to add a little glamour

by - 01 maart

"Rubentjeeeuh!?"
"WA!?"
"Gaan we foto's maken?"
"Nee!"
"Maar jij moet de foto's maken he." 
"Ja, echt! Oké, waar is die camera!?"
Als je zus niet thuis is en je echt  dringend outfit foto's nodig hebt, vraag het je 6jaar oude broertje. Ik zie jullie al denken "Wat, je laat je broer foto's trekken?" Jep, ik trok het statief uit de kast nam een krukje zodat Ruben aan de camera kon leerde hem een paar basic dingetjes zoals in- en uitzoomen, scherpstellen en foto's maken natuurlijk. Dit is het resultaat.


T-shirt H&M - Broek Piesces - Jeansvest is nog van mijn mama's puberjaren, heerlijk vintage dus - Schoenen Adidas superstar

You May Also Like

3 reacties

  1. Wat leuk dat je broer die foto's heeft willen nemen! En ze zijn dan ook nog eens erg goed gelukt! (je staat er ook super goed op!:)) En dat T-shirtje is echt prachtig!! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik (en de rest van de familie) schrok ook enorm van het resultaat. Mijn zusje (ook 6) trok de vorige outfit post met mijn gsm en dat resultaat was net goed genoeg, maar dit is echt super goed gelukt. Ik heb echt nog honderden foto's op mijn laptop staan van deze shoot maar jammer genoeg konden ze er niet allemaal in.

      Verwijderen
  2. Oh wat een leuke foto's!! Ik denk dat mijn zusje van zes het niet zou kunnen hoor (heeft ze al geprobeerd, maar dat liep niet zo goed als dit af haha)

    BeantwoordenVerwijderen

@ambers_things