Top Social

Nieuwe glittertjes

|
Ik zag jullie door het raam van de winkel in de handen van een meisje dat net iets jonger was als ik. Ik liep binnen en vroeg aan een medewerker of ze jullie ook nog in mijn maat hadden. Helaas, ze hadden jullie wel nog in Wijnegem. De volgende dag trok is dus naar Wijnegem. "Sorry mevrouw, ik moet u melden dat deze zijn uitverkocht." Teleurgesteld liep ik de winkel uit, ik had me er wel al bij neergelegd, het werd een ander paar. En wat voor een paar :)
Na te hebben gekeken in super veel winkels kwam ik terneergeslagen terug in Wilrijk, ik keek voor de zekerheid toch nog even door het raam van de Torfs en ik zag daar een prachtig paar staan, stiekem vond ik ze zelfs mooier dan het paar waar ik uren naar had gezocht. Blij liep ik de winkel in en vroeg een 38,5. Te klein! Grotere maat? Alleen maar een 40. Laat me die eens proberen alsjeblieft. Hmmm, net iets te groot. Zooltje? Perfect! Ook mama kwam de winkel in gewandeld, ze had pauze. Terwijl zij en Danny (die al heel de dag met me aan het zoeken was naar schoenen) naar schoenen zochten voor mijn broertje Ruben stond ik heerlijk te paraderen in de winkel met mijn maatje 40, helemaal blij met de schoentjes die heerlijk blonken in het licht van de winkel. Ik kan niet wachten om ze te gaan dragen (lees: in de vakantie zit ik vooral achter de laptop artikeltjes te type, ook het weer geeft me niet echt de moed om naar buiten te gaan en ja, binnen draag ik geen schoenen) naar school of ja, gewoon overal! Ok√©, genoeg gezever nu! Ik laat mijn nieuwe glittertjes aan jullie zien in...   
3

2


1


0


...


Tadaaaaaa.... Deze superstars van Adidas zijn nu de mijne. Stiekem is dit al mijn 2de paar superstars op enkele maanden tijd maar ik vind het gewoon zulke mooie schoenen! 

Fun fact: Ik trok mijn andere Adidas schoenen aan terwijl ik deze ging kopen dus ja, ze passen nog. 3x raden welke maat die zijn..... 38,5 en toen ik deze in diezelfde maat paste waren ze te klein! Hmmmm, toch wel vreemd.


Wat vinden jullie van mijn nieuwe glittertjes?

5 opmerkingen on "Nieuwe glittertjes"
  1. Wat zijn ze mooooooooi! Ik wou nooit Adidassen kopen, maar deze hebben me toch aan het twijfelen gebracht. Maar ze hebben me nog niet echt volledig overtuigd om ze te kopen.. maar nu ik ze hier zie... Mooi!!!! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Misschien kan je ze eens lenen van een vriendin om te zien hoe ze lopen en staan? XX

      Verwijderen
  2. Ooooohn, prachtige schoenen! XxX

    BeantwoordenVerwijderen

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9

Post Signature

Post Signature