Top Social

Van gewoon bruin naar iets leukers

|
Wat zal ik eens doen met die bruine boekje? Na lang zoeken vond ik een oplossing. Ik ga er een boekje van maken voor mijn to do lijstjes! Nu vond ik wel dat dit boekje wel een beetje opgefleurd mocht worden. 
We beginnen natuurlijk bij het begin. 
Wat hebben we nodig?
  • Een notitie boekje (het mijne is van de HEMA) 
  • Een rolletje washi tape (kan je kopen bij action, HEMA, ...) 
  • Gouden verf (de verf die ik gebruik is van IKEA)
  • Een meetlat (eentje van 3cm is het handigst) 
  • Een schaar
  • Een penseel
  • En een potje met een beetje water
Wat moet je doen? 
Ik vond het wel een leuk idee om er een driehoek op te schilderen. Ik zocht met de meetlat naar het midden van de breedte zodat het puntje van de driehoek mooi in het midden zou staan. Let er wel op dat je washi tape strak zit zodat er geen verf onder kan komen.
Dan is het natuurlijk tijd om je driehoek (of wat jij er van hebt gemaakt) een kleurtje te geven. Zoals ik al zei koos ik voor goud maar je kan natuurlijk nog een ander kleurtje kiezen.
Als de verf helemaal droog is kan je de tape eraf trekken. Doe het wel voorzichtig, je wil niet dat je boekje scheurt.
En dan is je schriftje alweer klaar! Dit was echt een veel te simpele DIY, met een super leuk resultaat. De volgende DIY (die er binnenkort aankomt) zal iets zijn dat te maken heeft met kamer decoratie. 

Wat vinden jullie van het resultaat?

2 opmerkingen on "Van gewoon bruin naar iets leukers"
  1. Het resultaat is echt enorm leuk! Ik ben echt gek op gouden details! deze diy ga ik zeker eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Stuur me dan zeker een foto, he Lobke! :)

      Verwijderen

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9

Post Signature

Post Signature