Memorie #6

Maart is alweer bijna voorbij en dat wil zeggen dat het tijd is voor de memorie of the month. Deze maand was de maand van prachtige zonsopkomsten, gekke katten, vriendinnen examens, veel te veel tripjes naar een koffieshop en nog vele meer, kijken jullie mee?

Deze foto doet me echt denken aan die ene emoji, weten jullie welke ik bedoel? 

De Paas examens kwamen in zicht en dan moet je natuurlijk studeren. Fun fact: ik ben hier eigenlijk aan het leren voor een herhalingstoets geschiedenis, niet voor mijn examen dus.

Zoals jullie al weten, trek ik graag foto's van Milou en Bizou en ja toen ik op een ochtend wakker werd, moest ik gewoon een foto maken van deze schattigaard. 

Diezelfde dag, was de zonsopgang zo ontzettend mooi dat een foto echt wel een must was. Natuurlijk pakte die prachtige kleuren niet op camera. Om het toch nog een beetje te maken zoals het was, heb ik er enkele filtertjes overheen gezwierd. 

Het was alweer een tijdje geleden dat we moelleux hadden gegeten en dus, maakte Danny Nuttela ijs, vanille ijs en een overheerlijke moelleux.

Milou ligt heel erg graag in het stoeltje van mijn broertje. Ze neemt vaak vreemde poses aan maar deze pose, vond ik toch wel vrij speciaal.

Ik was veel te vroeg bij mijn mondelinge examen dus besloot ik om met 2 andere vroege vogels van de klas een heerlijke choco te halen bij Mirlo's. Natuurlijk kon er weer iemand niet wachten met drinkend dus staan er maar 2 drankje op de foto en geen 3.

De examens zijn gedaan en dat vieren we heerlijk bij Mirlo's. Terwijl we even wachten op een vriend en een vriendin genieten we heerlijk van onze drankjes.

Na wat winkeltjes te hebben gedaan kregen we een beetje dorst dus trokken we naar de 8tea5 voor bubbel tea.

 Even een leuke foto met deze schatten en Yuthan in ons hartje ;)


Terwijl Laura en ik stonden te wachten op Eline en Yuthan kochten we heerlijke cupcakes van Momade cupcakes. Zien ze er niet overheerlijk uit?
Het rapport is binnen en dat wouden ik en Laura vieren met heerlijke zelfgemaakte pannenkoeken. Angezien ik vergat om foto's te maken van mijn bord (lees: sorry not sorry, ik had reuze honger) het ik even de foto van Laura gebruikt. Willen jullie deze heerlijke pannenkoeken ook eens maken, klik dan hier voor het recept.

Gisteren at ik voor het eerst Tony's chocolonely! Ik zag hem liggen aan de kassa bij de AH en moest en zou die reep meenemen. Enkele uurtjes later was die reep op en ik kan je verzekeren, het was echt heerlijk!



Dit was het dan voor maart, best gek dat het morgen alweer April is! 




Wat is jullie bijgebleven deze maand?


5 opmerkingen

  1. Leuk maandje heb je gehad denk ik zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n toffe foto's! Al dat eten, ik krijg er honger van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n toffe foto's! Al dat eten, ik krijg er honger van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hmmm seg, al dat eten ziet er zooo lekker uit! Dat nutella-ijs, za-lig! Leuke herinneringen :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jouw katten zijn gewoon echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen