Another blogging tag

by - 07 april


Ik zocht weer eens naar een leuke tag en belande alweer op het blog van Tedje. Na even een zoeken vond ik deze tag de another blogging tag met vragen over - je raad het al - bloggen. Ben je benieuwd naar mijn antwoorden? Lees dan zeker verder.


Wat zou je aan je blog willen verbeteren en wat wil je zeker zo houden?
Ik ben voorlopig heel erg blij met mijn blog. Het zou natuurlijk fijn zijn om het iets professioneler te kunnen maken maar, voorlopig is dat nog iets voor later. Wat ik voorlopig nog zo wil houden, is de lay out. Later zou ik wel de betaalde versie willen kopen. 

Doe je alles voor je blog alleen?
Ja, ik maak de artikeltje allemaal zelf. Voor foto's roep ik soms wel de hulp in van broer of zus maar het meeste doe ik allemaal zelf. 

Welk cijfer zou je je blog geven?
7. Ik ben heel erg blij met hoe mijn blog nu is maar, er is altijd ruimte voor verbetering. 

Verdien je geld met bloggen?
Nope, ik heb nog geen betaalde artikels geschreven. Eerlijk is eerlijk, ik heb er al een paar keer over nagedacht maar het is nooit iets geworden. 



Wat vind je een nadeel aan bloggen, als je zou mogen kiezen? Of heb je wel iets minder leuk meegemaakt door je blog?
Ik ben enorm graag bezig met schrijven en ik koos er zelf voor om een blog te beginnen dus ik vind niet dat er nadelen aan verbonden zijn. Er zijn wel mensen die tegen me zeggen dat bloggen tijdverspilling is en dat je er niets mee zult bereiken. Ik neem mezelf dan meestal voor dat die mensen gewoon jaloers zijn. Ik bedoel dit is iets wat ik graag doe en het boeit me niet of andere het leuk vinden of niet, ik heb iets waarmee ik me kan bezighouden en de mensen die zeggen dat ze bloggen dom vinden, hebben dat meestal niet.

Waardoor blijf je hangen op een blog en wanneer klik je weg?
De foto's en de schrijfwijze zijn 2 dingen die ik wel belangrijk vind. Ik vind het zelf vaak niet zo leuk als het een super lang artikel is en er juist enkele foto's in staan. Let me explain: Een artikel waar heel veel tekst in staat leest moeilijker dan een artikel waar veel tekst in staat maar waar de tekst wordt afgewisseld met foto's.

Heb je mensen leren kennen door het bloggen? Zo ja, wie bijvoorbeeld?
Nee, maar dat lijkt me echt zooooooo onwijs leuk! Ik zou jullie zo graag een keertje willen meeten en gewoon gezellig kletsen en foto's maken. Dus euhm, het aanbod blijft geldig ;) Nee maar serieus, lijkt jullie dat niet leuk?

Wat vind jij van persoonlijk bloggen? Waar let je op bij de informatie die je deelt op je blog?
Ik vind dat zelf heel leuk. Ik denk dat ik zelf ook heel open ben naar jullie toe. Natuurlijk zijn er altijd dingen die je niet vertelt maar echt grote geheimen, heb ik niet voor jullie. 

Denk je nog lang door te gaan met bloggen en hoe zou je blog dan ontwikkelen, volgens jou? Wanneer denk je te stoppen?
Jha, ik ga met heel veel plezier nog lang door met bloggen! Hoe mijn blog zal ontwikkelen, is misschien wel een moeilijke vraag. Dat weet je nooit echt op voorhand, toch? Aan stoppen wil ik nog niet denken, dat doen we later wel.

Zou je je blog verwijderen in ruil voor 50 000 euro?
Nee, ik geloof van niet. Het is natuurlijk ook een optie om iedereen te verwittigen en dan door te gaan op een ander blog maar, Ambers Things is een beetje mijn kindje en ik ben niet van plan om dat op te geven.

Welke dingen gebruik jij om te bloggen?
Mijn MacBook Air, mijn IPhone 5s (voor het editten van de foto's), een blogboekje, een agenda en de Nikon D3300. 

En voila, dat was alweer de tag voor vandaag. Het was een korte maar leuke tag om in te vullen. De mensen die ik tag: jullie allemaal!

You May Also Like

3 reacties

  1. Het lijkt mij ook heel leuk om eens te meeten, ik ben al uitgenodigd door iemand uit de buurt maar jij woon helaas niet echt in de buur... Je telefoonhoesje is zoo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In de zomer kunnen we misschien iets regelen ;)

      Verwijderen
    2. Hoesje is van de H&M btw :*

      Verwijderen

@ambers_things