Top Social

Tested #1 I Cranberry cookies HEMA

|



Het is tijd voor onze aller eerste tested en vandaag testen we de koekjes bokalen van de HEMA op vraag van  Caroline Lauwers. We kozen er voor om 2 verschillende bokalen te testen 1 op mijn blog en een op Laura's blog. Bij Laura testen we de chocolate cookies en hier dus de cranberry cookies. 

Je hebt 3 verschillende smaakjes; cranberry, chocolate en smarties. In België kosten de bokalen €5 en in Nederland €4.50 geloof ik. Oké, laten we dit testen!  


Wat heb je nodig?
  • Make en Bake oat & cranberry cookies van HEMA
  • 1 ei
  • 150g 
  • boter
Wat moet je doen?
Verwarm je oven op 200°c  en gooi alles wat in de pot zit in een grote kom Note: houd wat cranberry's opzij voor je dit doet dan kan je ze later als topping gebruiken en zien je koekjes er heerlijk uit. Meng even snel alles door elkaar en voeg dan de boter en het ei toe aan je mengsel. 
Nu is het het makkelijkst om een keukenrobot te gebruiken om alles goed te mengen en smeuïg te maken. Wanneer je beslag hellemaal goed is gemengd krijg je een vast goedje. 
Dit goedje moet je verdelen door er een aantal kleine balletjes van te maken. Leg de balletjes op een bakplaat, duw ze een beetje plat en strooi er nu de overgebleven cranberry's overheen. Zet de oven op 180°c en laat de koekjes 15minuten bakken, als deze 15 minuten om zijn mag je de koekjes uit de oven halen en moet je ze 30minuten laten afkoelen. 
SMULLEN MAAR! 
Onze mening: 

Laura: Ik zelf hou liever van chocolade dan van cranberry's dus het is wel van                     zelfsprekend dat ik liever de chocoladekoekjes eet. Maar de cranberry's zijn ook nog wel   lekker!



Amber: Ik vind ze echt heel erg lekker! Ze zijn super zacht en ik houd zelf ook heel erg       van besjes. Echt mijn ding! 


5 opmerkingen on "Tested #1 I Cranberry cookies HEMA"
  1. Ik ben dol op cranberry smoothies, cakejes en vast ook wel op koekjes, moet ik ook maar een keertje gaan testen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh! Ik heb die drie bokalen al eens getest (en ik vind ze echt suuuuper lekker!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmmm, ze zien er heeeel erg lekker uit! Leuk artikeltje! :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou heel erg van cranberry's dus ik wil dit wel eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9

Post Signature

Post Signature