Top Social

Tested! • ONZE nieuwe rubriek

|

Enkele dagen geleden kwam Laura naar me toe en zei: "Ik heb een idee!" Vragend keek ik haar en en meteen voegde ze er aan toe; "We maken samen een rubriek voor onze blogs!" Helemaal enthousiast begon ik te knikken maar, probleem, wat gaan we dan doen? Na lang nadenken zijn we uiteindelijk op een super leuk idee gekomen. Benieuwd? 


Tested, onze nieuwe rubriek waarbij wij jullie hulp nodig hebben. Voor ik ga kletsen over wanneer en waar je deze rubriek gaat vinden leg ik eerst uit wat je kan verwachten.

Tested, of in het Nederlands dus getest. Waarom wij daarvoor hebben gekozen? Wij zijn van plan om dingen uit te testen die jullie willen dat wij testen. Dat kan gaan van die ene lipstick van dat merk, nagellak, één of andere hotspot, je bedenkt het maar! 

Wat moeten jullie dus doen?
Een reactie plaatsen onder dit artikel of onder het artikel van Laura, vragen aan vrienden of vriendinnen of zij nog iets leuks weten om te testen maar vooral leuke dingen bedenken die wij kunnen testen. Waar je idee achterlaten? Ja kan zoals ik dus al heb gezegd een reactie op onze blog of op onze instagram (lees: met InstaDirect of met de #) 

Waar en wanneer?
Voorlopig denken we er over om om de 2 weken per blog 2 dingen te testen en dat, ook nog voorlopig, 1 maand lang. Dat zijn voorlopig dus 8 dingen (kan veranderen als jullie meer leuke dingetjes sturen natuurlijk) die wij iedere zaterdag met veel plezier voor jullie uit testen. 
2 opmerkingen on "Tested! • ONZE nieuwe rubriek"
  1. Klinkt heel leuk! Wat dachten jullie van een suikerspin machine van de Xenos? Of ga in een straal van (.... km) de beste ijssalon te vinden door ze uit te testen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hmmmm, suikerspinnen en ijsjes! Komt op het lijstje ;)

      Verwijderen

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9

Post Signature

Post Signature