Top Social

Voor wanneer je niet weet wat te eten

|
Voor ik echt begin met het artikel wil ik aan iedereen die mijn Facebook pagina niet volgt, even zeggen dat ik dus deze week geen artikels heb geplaatst omdat mijn MacBook kapot is. Gisteren kreeg ik een nieuwe computer (een Toshiba) en nu kan ik dus weer artikeltjes tikken.

Nu het vakantie is, hebben we meer tijd om van ons ontbijtje iets mooi te maken en dat probeer ik dan ook zo goed mogelijk te doen, want ontbijt is een belangrijke maaltijd en het oog wenst ook wat. Vandaag deel ik mijn favoriete ontbijtje van het moment en heef ik nog enkele tips om het een beetje te personaliseren.

Wat heb je nodig?
* Natuur Yoghurt
* Granola (dit kan je heel erg makkelijk maken maar ik heb gewoon een mix gekocht in de AH)
* Aardbeien
* 1/2 kiwi
* Frambozen
* 1 pruim
* Kersen

Hoe met je het maken?
1. Doe de yoghurt in een schattig kommetje.
2. Snijd enkele Aardbeien en leg deze op de yoghurt (de bedoeling is dat je zo weinig mogelijk yoghurt ziet, want dat is het lekkerst).
3. Snijd nu de kiwi , de kersen en de pruim en doe deze in de kom.
4. Tijd voor de frambozen.
5. Giet zo veel granola over je fruit als je zelf wil.
6. Instagram foto'tje maken.
7. Smakelijk!
Nog een beetje inspiratie.
Granola en banaan
* Granola
* Yoghurt
* 1 grote banaan
* Aardbeien
* Blauwe bessen

Granola en mango
* Granola
* Mango
* Aardbeien
* Kiwi
* Frambozen
En er zijn nog zo veel heerlijk mogelijkheden.

Wat is jullie favoriete ontbijtje op het moment?

3 opmerkingen on "Voor wanneer je niet weet wat te eten"
  1. Hmmm, jou ontbijtje ziet er super lekker uit! (Jammer genoeg besteed ik helemaal niet zo veel tijd aan het maken van eentje, maar als ik dat van jou zo zie zal ik er zeker eens werk in steken!) X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je moet het zeker eens proberen, het is super lekker!

      Verwijderen
  2. Oehh, dat ziet er ertg goed uti!

    BeantwoordenVerwijderen

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9

Post Signature

Post Signature