A note a day notebook #11

by - 12 augustus

Vorig jaar kocht ik bij HEMA een pennenzakje. Dit pennenzakje was helemaal wit met neon roze details en bovenaan hing er een labeltje met "A note a day" op. De bedoeling van het pennenzakje was dus om er iedere dag iets op te schrijven. Enkele dagen had ik het nog eens vast en begon te lezen wat er op stond. Vele klasgenootjes hebben erop geschreven en het was super leuk om terug te lezen. Dat bracht me om een idee. Wat als ik een schriftje zou versieren zodat je er elke dag kan op schrijven? Natuurlijk weet ik ook dat je letterlijk op elke schrift kunt schrijven waar je zin in hebt, maar toch heb ik er iets leuks van gemaakt. 

Wat heb je nodig?
Kaftpapier (bruin of wit)
Een schriftje
Een schaar
Blakband (om te kaften)
Een rode en een blauwe stift
Letterstickers of een zwart stiftje
Een lat
Wat moet je doen?
1. Kaft het schriftje.
2. Trek vooraan een rode verticale lijn enkele centimeters van de linker kant (beeld je in dat het de kantlijn van je blad is.) 
3. Zet spreepjes bij iedere centimeter naast de rode lijn. (zo meet je af waar straks de horizontale lijnen moeten komen.)
4. Trek horizontale lijnen met je blauwe stift over heel de voorkant van je schrift. 
5. Kleef of schrijf bovenaan je de tekst "A note a day" 
6. Laat zo veel mogelijk klasgenoten er op schrijven en schrijf er zelf ook zo veel mogelijk op. Het is zo iets leuks om terug te lezen. 

En tadaaa, dit is hoe mijn schriftje er uitziet. 

You May Also Like

0 reacties

@ambers_things