Top Social

A quote on a map #16

|


Kaften heb ik nooit genoeg, ik gebruik ze voor van alles. Zoals ik in de vorige artikels met kaften zei was dat ik kaften op school nodig heb voor elk vak, maar ook thuis gebruik ik kaften. Met andere woorden, ik kan nooit genoeg kaften hebben. Mijn kaften beginnen er ondertussen lelijk en oud uit te zien, en daarom geef ik ze nu een nieuw leven. Vandaag doen we dat met een leuke quote.

Wat heb je nodig?
Kaftpapier
Plakband (om te kaften)
Een schaar (om te kaften)
Een permanente stift
Een kaft

Wat moet je doen? 
1. Kaft de kaft in een leuk kleurtje.
2. Kies een leuke quote uit.  
3. Kies een leuk lettertype uit.
4. Schrijf met je stift de quote op je kaft in het lettertype. 

Tip: Je kan ook verschillende lettertypes of kleurtjes gebruiken.

Tadaaa, dit is wat ik heb gekozen. 


Be First to Post Comment !
Een reactie plaatsen

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9

Post Signature

Post Signature