Agenda I #2

by - 03 augustus

Agenda's zijn echt een van de belangrijkste dingen. Zelf krijgen we een agenda van school, maar die gebruik ik enkel om mijn huiswerk in te schrijven en dan koop ik er nog eentje voor mijn blog en andere dingetjes. Toen ik in de action was zag ik een agendaatje liggen voor 99cent. Ik vond hem al wel mooi hoe hij was, maar het kon beter.

Ik vond nog ergens  in de kast een restje stickerpapier in een roos-oranje kleurtje en dat vond ik wel leuk voor deze DIY, het papier heb ik gekocht in de HEMA en de agenda, zoals ik net al zei in de action. Wat je ook nog nodig hebt is een schaar. Natuurlijk werkt deze DIY ook met normaal papier en lijm. 




Ook dit is weer super logisch, maar het geeft gewoon zo een leuk resultaat. Je plakt het papier op het boekje, zoals jij het wilt. Ik heb ervoor gekozen om het schuin te kleven en de cijfers die erop stonden weg te werken. Rechts en vanonder heb ik alles wat eruit sta naar binnen gevouwen en links heb ik het heel strak afgeknipt. 

Op het papier kan je nog iets schrijven of stempelen als je dat leuk vind, maar ik vond het mooier zonder. En dan is dit mijn resultaat. 




Wat vinden jullie?

You May Also Like

0 reacties

@ambers_things