Top Social

Tumblr notebook I #3

|
Tumblr is tegenwoordig echt helemaal in en ondanks het feit dat ik het zelf niet gebruik, krijg ik er toch vaak mee te maken. In video's, blog artikels of via vriendinnen die een foto laten zien. Dit notebook heb ik dus gemaakt met tumblr als inspiratiebron en is weer super simpel. 
Wat heb je nodig?
Zelfklevend doorzichtig kaftpapier
Een notebook
Een collage van leuke tumblrachtige foto's (de mijne komen van we heart it) 
Washitape 
Lijm


Wat moet je doen?
1. Mijn collage heb ik meteen op de juiste maten afgedrukt zodat ik niet moest knippen. Als jij dat niet hebt gedaan, dan is stap 1 dus het op maat knippen van je blad. 

2. Plak het blad op je schrift. 

3. Knip het kaftpapier op maat, maar laat wel nog enkele randjes over. 

4. Je moet het kaftpapier heel erg voorzichtig aanbrengen op je schrift. Je wil namelijk geen bellen krijgen. Trek dus niet meteen het hele papier van de kleverige kant, maar begin met een 5 tal centimeters en begin bovenaan. Plak het vel erop doormiddel van een hard plat voorwerp eroverheen te gaan (ik heb hiervoor mijn gsm gebruikt). 

5. Trek het papier telkens een beetje verder en blijf wrijven met je voorwerp (gsm). 

6. Werk nu je uitstekende papier weg, zoals je dat ook bij normaal kaftpapier zou doen. 

7. Om de gaatjes aan de binnenkant van het schrift weg te werken heb ik er washitape overheen geplakt. 

8. Geniet van het prachtige resultaat. Dit is het mijne. 

Note: Als je een van de DIY's zelf geprobeerd hebt, mag je altijd een foto sturen via snap, instagram of via een berichtje op facebook (dit kan je doen via mijn pagina).


3 opmerkingen on "Tumblr notebook I #3"
  1. Leuk gedaan ik hou wel van dei tumblr foto´s!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ondertussen heb ik er al 2 gemaakt, ik vind ze zo onwijs leuk!

      Verwijderen
    2. Ondertussen heb ik er al 2 gemaakt, ik vind ze zo onwijs leuk!

      Verwijderen

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9

Post Signature

Post Signature