Notebook with plants I #4

by - 05 augustus

Plantjes zijn tegenwoordig super hip, ze staan overal op afgebeeld en bijna iedereen heeft er wel in zijn/haar kamer staan. Omdat deze trend mij niet is ontgaan en ik er zelf ook helemaal blij van word, moest ik wel een schrift maken met plantjes erop en deze ga ik vandaag met jullie delen. 

Wat heb je nodig?
Een bruin schrift (HEMA)
Penseel of spongebrush
Waterverf
Een potje me met water
Sjabloon

Wat moet je doen?
1. Maak de verf nat. 
2. Dep het water weer van de verf, dit kan je het beste doen met een sponsje.
3. Leg het sjabloon op je schrift.
4. Kleur je figuurtje in.
5. Herhaal stap 3 & 4 een paar keer. 
6. Begin weer bij stap 1. 

Wanneer je genoeg figuurtjes op je schrift hebt staan, laat je het even drogen en kan je de achterkant doen. 

Dit is hoe mijn schrift er nu uitziet. 


You May Also Like

3 reacties

  1. Hey ... Jij bent al lekker bezig geweest.
    DIYgust#1 vind ik persoonlijk het leukste ... :))
    En wist niet dat het zo simpel was. Es bedenken waar ik dat nu ook es kan uitproberen ... Hihi
    I'm watching this space ... :))
    Groetjes,
    Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op een witte mok is dit ook echt super mooi.

      Verwijderen

@ambers_things