Top Social

Ambers DIYgust!

|
Na het drukke bezig zijn met  opzoeken, knippen en plakken kan ik het jullie dan eindelijk vertellen en kondig ik jullie - na het samen rapen van enkele dingen (Ambers Things, DIY en august) - Ambers DIYgust aan. Een maand om naar uit te kijken, al zeg ik het zelf. 
Misschien zegt de naam al genoeg, maar voor wie het nog niet doorheeft, ik ga dus een maand lang iedere dag een DIY delen op mijn blog. Deze diy zullen gerelateerd zijn aan het feit dat we (of ja, ik toch) binnen een maand weer naar school moeten. Dus je kan agenda's, notebooks, pennen en nog veel meer verwachten helemaal op zen Ambers en zo hoop ik jullie een beetje te inspireren om jullie eigen super leuke schoolspullen te maken, want geloof me dat motiveert je echt enorm. Dit gaat mijn gewone artikels niet vervangen, dus er komen gewoon vet veel artikels online! 

Het feit dat het hier even erg stil was op mijn blog is jullie vast ook niet ontgaan, maar dat ligt dus aan het feit dat ik op dit moment zo enorm veel artikels moet inplannen en al weet ik niet zo goed waar ik het idee vandaan haal, het is gewoon geweldig. Dan zie je me aan tafel zitten met agenda's, mijn blogboekje en enkele to do lijstjes en en dan tikken mijn vingers over het toetsenbord. 

Ooh ja, voor ik het vergeet, als jullie zelf ook nog een DIY ideetje hebben mogen jullie dat altijd hierbeneden achterlaten. 

Dit was dan weer mijn aankondiging! Tot morgen! 

Hebben jullie er ook zin in? 
Be First to Post Comment !
Een reactie plaatsen

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9

Post Signature

Post Signature