Top Social

Pencilholder with doodles #8

|

Ondertussen heb ik al 2 artikeltjes gemaakt waarin ik jullie liet zijn hoe je enkele potloden super leuk kan versieren, natuurlijk moet je die potloden ergens in kunnen steken en vandaag laat ik jullie een super leuke manier zien. 

Het enige wat je nodig hebt voor deze DIY is een permanente stift en een glazen pot. Het beste is om een zwarte te gebruiken, maar ik vond de mijne niet en had te weinig tijd om te zoeken, dus bij deze gebruik ik een paars/roze stift.

Nu kan je er echt op tekenen/ schrijven wat je wil, maak het zo persoonlijk als maar kan of gebruik een foto van internet en teken die na. Het hoeft echt helemaal niet perfect te zijn, want als het helemaal  af is, merk je daar eigenlijk niets van. Dit is hoe ik het heb gedaan. Ik wou het echt simpel houden maar toch leuk. Toch denk ik dat ik beter een zwarte kleur kon gebruiken. 
Be First to Post Comment !
Een reactie plaatsen

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9

Post Signature

Post Signature