Top Social

Cute notebooks #9

|

Jep, het artikeltje van vandaag is iets later als normaal, maar dat komt omdat ik niet vooruit heb gewerkt voor deze week en ik gisteren erg druk was. Maar het resultaat mag er echt zeker wezen. Ik ben zo enorm blij dat ik op dit idee kwam en dat mijn lelijke, oude schriften nu echt plaatjes zijn geworden. Wil je weten wat ik gemaakt heb, lees dan zeker verder. Het resultaat is de moeite (en de tijd die ik er heb in gestoken) zeker waard. 

Wat heb je nodig?
Zwart kaftpapier
Kleurplaten (ik koos voor deze hierboven, maar je kan ook bloemetjes of andere dingen kiezen)
Een schaar
Lijm
Plakband (die heb je nodig voor het kaften)

Wat moet je doen?
1. Kaft je schriftjes.
2. Knip je kleurplaat zo netjes mogelijk uit.
3. Kleef je kleurplaat in het midden

En voor tijdens de les: Vergeet geen potloden mee te nemen, want als je je verveeld kan je dus gewoon beginnen kleuren. Handig, toch?

En dan hier het prachtige resultaat. 
Wat vinden jullie er van?

5 opmerkingen on "Cute notebooks #9 "
  1. Oh ja ! Vind ik ook super mooi !
    En leuke tip voor tijdens die saaie lessen ... ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ik dacht eerst dat je ze getekend had! Maar zo kan het natuurlijk ook. Misschien ga ik dit ook wel maken :)

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooii! :) Zo maak je naar school gaan toch een stukje leuker ;)

    BeantwoordenVerwijderen

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9

Post Signature

Post Signature