Top Social

Galaxy notebook #20

|
Ik ga eerlijk met jullie zijn, ik ben echt een DIY ramp, zeker als het op verven aankomt. Voor deze DIY probeerde ik dan ook niet om een galaxy look te krijgen maar een watercolor notebook. Dat werkte dus niet, maar euhm ja, dan maar galaxy he. 

Wat heb je nodig?
Roze en blauwe verf
Een penseel
Een potje water

Wat moet je doen?
1. Verf de voorkant van het schriftje roze. (De achterkant kan je ook doen, maar dat heb ik niet gedaan.
2. Ga er met blauw over als het roze nog een beetje nat is. 
3. Ga er weer overheen met roze. 
4. Als je nog wat mer blauw of roze wil toevoegen, doe je dat even. 
5. Laat het goed drogen.
6. Teken fijne witte stipjes op de verf, zodat die de sterren kunnen voorstellen.
7. Teken ook enkele sterretjes, dat geeft een leuke en schattige touche. 
8. Plak je naam met stickers in het midden. 

Kijk, hoe leuk is dit geworden! 
 

1 opmerking on "Galaxy notebook #20"
  1. Alhoewel het niet zo gepland was, vind ik hem best wel heel mooi geslaagd. :))

    BeantwoordenVerwijderen

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9

Post Signature

Post Signature