Glitter map I #7

by - 08 augustus

Bij ons op school gebruiken we scheurboeken, wat wil zeggen dat we voor elk vak een kaft nodig hebben. Zelf ben ik iemand die voor elk vak een andere kleur koopt, zo blijft de kans op verkeerde mappen meenemen kleiner. Toch vind ik zo een lege map soms maar wat saai, dus heb ik er vandaag even iets leuker van gemaakt en toch ook weer super simpel.


Jep, je raad het al. we gaan washitape op de kaft kleven. Dit kan je doen met verschillende kleuren, je kan de kaft helemaal vol kleven of gewoon 1 streepje, je kan horizontaal of verticaal werken, maar ook schuin of in verschillende richtingen. Je kan er figuurtjes mee maken of letters. Je kan er gewoon echt alles mee! Ik wilde het echt super simpel houden en koos er dus voor om gewoon 2 simpele strepen op de kaft te kleven. 



Hoe vinden jullie de DIY-maand tot nu toe? Zijn jullie van plan om enkele DIY's uit te proberen? 

You May Also Like

4 reacties

  1. Ik vind het echt geweldig vanwaar je die inspiratie haalt voor al die te gekke DIY's! x Nanette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is moeilijk, maar voorlopig heb ik nog wel veel inspiratie, komt helemaal goed! X

      Verwijderen

@ambers_things