Golden scissors #19

by - 20 augustus


Yaaay, hier ben ik weer met een DIY! Zoals belooft ga ik nog alle DIY's online gooien, de ene keer misschien 2 per dag en anders gewoon 1/dag. 

Als ik DIY video kijk, hebben vele meisjes een gouden schaar, en deze vind ik zo enorm mooi. Zelf heb ik ze nog nooit in de winkel gezien en daarom besloot ik om er zelf eentje te maken. 


Wat heb je nodig? 
Een oude schaar 
Washi tape 
Gouden spuitverf

Wat moet je doen?
1. Open de schaar.
2. Plak de 2 messen van de schaar vol met washi tape. 
3. Spuit nu de plekken zonder washi tape vol met gouden verf.
4.  Laat het goed drogen.
5. Haal de washi tape van de messen.

En dan heb je dus een gouden schaar! Bij mij drupte de verf een beetje, en dat zie je wel, maar ja ik ben dan ook geen DIY queen he. 


You May Also Like

1 reacties

  1. Leuk idee! Ik had ook nog nooit gouden scharen ergens te koop gezien, maaaar: bij de Hema hebben ze nu gouden scharen!

    BeantwoordenVerwijderen

@ambers_things