Lace notebook #21

by - 22 augustus


Voor wie mij goed kent, weet dat ik echt van kant houd. De laatste tijd doe ik er alleen minder mee, en zie ik het ook steeds minder en minder. De trend is over zeker? Als dat zo is, dan is dat jammer, want ik vind het nog steeds super leuk! Ik weet niet goed waar ik het idee vandaan heb gehaald, maar ik heb een schriftje versierd met kant, nu ja, het lijkt er op in elk geval. 
Wat heb je nodig?
Papier met een rand die lijkt op kant
Een schriftje
Een schaar
Lijm

Wat moet je doen?
1. Leg het papier op het schriftje en bekijk waar je het kant wilt.
2. Kleef het papier vast waar je het wil.
3. Knip de overschot van het papier er af. 

En tadaaaa, ik ben echt super blij met het resultaat, het ziet er chic uit, maar het is zo ontzettend simpel! 



You May Also Like

3 reacties

@ambers_things