Mermaids don't do homework I #6

by - 07 augustus


Omdat ik niet genoeg notebooks kan hebben, heb ik er nog eentje gepimpt. Deze keer haalde ik mijn inspiratie uit een populaire quote, "Mermaids don't do homework". Niet iedereen zal dit leuk vinden, maar ik ga het toch delen, dus here we go. 


Wat heb je nodig?
Lamineer machine
Notebook
Schaar
Pritt
Permanent marker
Print met een quote
Grijs potlood



Wat moet je doen?
1. Knip de print uit
2. Lamineer de print
3. Knip de gelamineerde print uit
4. Kleef de print op je schrift
5. Teken met een grijs potlood de staart van een zeemeermin op de hoek van je schrift
6. Als je tevreden bent met je staart, ga er dan met een zwarte stift overheen. 

NOTE: Mijn stift was iets te dik, wat het resultaat iets minder mooi maakt. Toch ben ik blij met het resultaat. 

En dan is dit mijn resultaat. 


You May Also Like

0 reacties

@ambers_things