Nieuwe schoentjes

by - 04 augustus

Met zen vijven liepen we door de straten van Amsterdam, stom verbaasd dat iedereen ons in het Engels aansprak en geen Nederlands verstond. Allemaal waren we opzoek naar iets om onze kast mee te vullen. Ik op zoek naar een perfecte tuinbroek, Laura opzoek naar een nieuwe rugzak, Ruben op zoek naar nieuw speelgoed, mama op zoek naar nieuwe schoenen en waar Danny naar op zoek was, weet ik niet goed.
Na ondertussen al enkele winkels gedaan te hebben vond Laura haar rugzak en was de schoenen winkel aan de buurt. Best grappig dat ik enkele dagen voor we de Adidas winkel binnen liepen gezegd had dat als ik nieuwe schoenen zou krijgen ik Gazelle's wou. En daar stonden ze blauw-groene schoentjes en mama en ik waren meteen om. 





Misschien leuk om te weten, mama en ik hebben dezelfde maat en trekken eigenlijk gewoon elkaars schoenen aan. Nadat mama de juiste maat had gevonden en ook Ruben een paar donkerblauwe gazelle had afgeluisd liepen we naar da kassa en ik kon niet wachten om foto's te schieten met deze prachtige schoenen. 

Something to read: Uiteindelijk hebben we allemaal gevonden wat we zochten, dus binnenkort kan je foto's van mij in mijn tuinbroek verwachten in een nieuwe outfit post. Deze maand is er trouwens ook geen memorie online gekomen, maar eind augustus zal je merken waarom. Blijf op de hoogte van mijn volgende artikels door even op die bloglovin knop te drukken en tot morgen! 

Wat vinden jullie van de schoenen?

You May Also Like

1 reacties

  1. Oh waaaauw deze schoenen zijn zo mooi! De kleur is ook superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen

@ambers_things