Notebook with patches #12

by - 13 augustus

Na mijn laatste artikel heb ik er even voor gekozen om me een dagje niet bezig te houden met bloggen en ben ik gewoon de hele dag op het terras gaan zitten met een boek voor mijn neus. Eerlijk gezegd voelde dat wel fijn om gewoon de hele dag te lezen. Nu kan ik er weer in vliegen en hopelijk krijg ik niet te snel terug een dipje. Ook wil ik enkele meisjes bedanken die een super lieve reactie hebben achtergelaten, ik voelde me meteen al wat beter. Nu goed, de mensen die dit aan het lezen zijn wachten waarschijnlijk op de DIY, dus we zullen er maar aan beginnen. 
Wat heb je nodig?
Een schrift in A5 formaat (of A4 maar dan met harde kaft) 
Ik koos voor een fake atoma schriftje, omdat dat eerlijk gezegd het enige schriftje was dat ik nog niet heb opgefleurd wat niet omkrulde. 
Stretchable book covers
Patches (ik weet dat deze een beetje duur kunnen zijn, ik koos er gewoon uit de HEMA) 
Een mama die zo lief wilt zijn om de patch op je cover te strijken (of je doet het zelf)

Wat moet je doen?
1. Doe je cover rond het schriftje. 
2. Kijk waar je patch(es) moeten komen. 
3. Haal je cover van je schriftje. 
4. Leg de patch nog eens op de cover om te kijken waar hij moet komen. 
5. Strijk de patch vast op je cover, vergeet niet om de stappen over het strijken van een patch goed uit te voeren. (Bij mij staan die op de achterkant van de verpakking.)
6. Laat het even afkoelen. 
7. Doe de cover weer rond het schrift. 

En dan is dit mijn resultaat. 

You May Also Like

2 reacties

  1. Wat een leuk idee om patches op zo'n rekbare kaft te doen! Ook leuk als je die rekbare kaften gewoon om je schoolboeken doet ;)

    BeantwoordenVerwijderen

@ambers_things