Tasles for your backpack #13

by - 14 augustus

Enkele weken terug kreeg ik een nieuwe rugzak. Aan de rits van de rugzak gingen lelijke bruine dingen die ik er meteen nadat ik de winkel uitliep heb afgehaald. Omdat iedereen tegenwoordig met een zwarte rugzak rondloopt zocht ik iets om de rugzak toch wat persoonlijker te maken. Met mijn creatieve gedachten *kuch kuch* vond ik snel een idee. Wat als ik nu eens een tasle aan de rits hang?

Wat heb je nodig?
Wol 
Een schaar
Een haakpen (je weet wek die dingen om te haken) 

Wat moet je doen?
Aangezien ik echt niet goed ben in dit uitleggen zonder beelden, drop ik hier even en linkje voor moest het zijn dat je het niet snapt. Het filmpje zelf is best saai, maar de uitleg en de beelden erbij zijn best handig. Eerlijk gezegd had ik ook niet echt zin om een beter filmpje te zoeken. #SorryNotSorry

1. Wikkel de wol een 40 tal keer rond je handpalm.
2. Knip een kort stukje wol van de bol.
3. Steek het stukje draad onder de wol door. 
4. Knoop het touwtje dat je net onder je wol hebt gestopt vast, maar zorg ervoor dat hij bovenaan zit. 
5. Haal nu de wol voorzichtig van je hand. Doe het voorzichtig omdat je nog steeds een gat moet zien tussen voor en achterkant. 
6. Knip de cirkel van wol onderaan doormidden. 
Nu begint je tasle vorm te krijgen, maar nog niet helemaal.
7. Neem nog een stukje touw. 
8. Knoop dit vast ongeveer 1cm van de bovenkant, rondom alle stukjes die je net doormidden hebt geknipt. 
9. Draai de 2 uiteindes van het knoopje dat je net hebt gemaakt.
Voor de volgende stappen klik je best even op de link. (skip even naar 5min.) 
Let er wel op dat jij op het einde een lus moet maken zodat je hem aan je rits kan hangen. 

Als alles gelukt is, bekom je dit resultaat. Hang het aan je rugzak en je bent klaar. 

You May Also Like

1 reacties

  1. Leuk idee! M'n moeder is nu een cactus aan het haken voor aan m'n nieuwe rugzak :)

    BeantwoordenVerwijderen

@ambers_things