Top Social

Tumblr map #15

|
Ik ben zo ontzettend blij met mijn tumblr notebook, dat ik ook graag een tumblr map wou maken. Toen ik naar het 2de ging heb ik er ook een gemaakt en k heb er zulke leuke complimentjes voor gekregen, dat het tijd was om eens een nieuwe te maken. 

Wat heb je nodig?
Veel verschillende tumblr plaatjes 
Lijm
Een kaft
Zelfklevend kaftpapier
Een schaar 
(washi tape) 

Wat moet je doen?
1. Knip de plaatjes allemaal uit. 
2. Kleef ze allemaal op je kaft, het is het mooiste als ze niet overlappen. Ook is het niet erg als de foto's voorbij de rand komen, dat is zelfs mooier als hij af is. Kleef ook alle foto's recht, dat is iets minder druk en geeft een mooier effect. 
3. Ga met pritt over alle foto's heen. Dit zorgt ervoor dat de foto's er gekreukeld uitzien als je het zelfklevende kaftpapier er overheen doet en dat is echt super mooi. 
4. Laat het drogen.
5. Dit kan je overslaan, net als ik, maar je kan ook washi tape gebruiken om het nog wat op te leuken.
6. Kleef het zelfklevende papier op de voorkant van je kaft. Klik hier om te zien hoe je dat doet. 

En dan zie je hier het ooh zo mooie resultaat. 


Be First to Post Comment !
Een reactie plaatsen

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9

Post Signature

Post Signature