Wanderlust notebook #17

by - 18 augustus



Ik wil later zo veel mogelijk reizen en dingen van de wereld zien. Het liefst wil ik later zo een giga poster ophangen van de wereld zodat ik kan gaan aanduiden waar ik heen ben geweest. Dat lijkt me echt super cool. Aardrijkskunde is echt een vak waar ik niet van houd, maar je kan er wel je wanderlust voor gebruiken. Dit deed ik vandaag voor mijn notebook.



Wat heb je nodig?

Een schrift
Een afbeelding van een kaart
Lijm
Een schaar
Washitape
Een zwart stiftje


Wat moet je doen?

1. Knip alles wat teveel is van je afbeelding.
2. Kleef hem op je schrift.
3. Kleef links (verticaal) een strook washi tape.
4. Zoek een leuk lettertype uit. 
5. Schrijf in het midden van je schrift in grote letters het woord wanderlust. 
6. Als je wil kan je er nog iets onder tekenen, ik koos voor een vliegertje. 
Doe stap 5 & 6 in potlood.
7. Ben je tevreden? Dan mag je er nu over gaan met een zwart stiftje. 


Ik ben echt super blij met het resultaat, wat vinden jullie?







You May Also Like

0 reacties

@ambers_things