Herfst op je telefoon.

by - 19 oktober


Nu het eindelijk mijn favoriete seizoen is, moet alles er natuurlijk herfstig uit zien, of ja, dat is bij mij toch zo. Van sokken tot achtergronden tot kamer decoratie. Aan de titel kunnen jullie natuurlijk wel zien dat ik het vandaag met de achtergronden ga doen, achtergronden voor je gsm wel is waar. Ik heb enkele achtergronden uitgezocht die perfect zijn voor op jouw achtergrond.


Bij herfst hoort thee dus deze achtergrond is natuurlijk perfect. 
Vosjes, nog iets waar ik aan moet denken als ik het woord herfst hoor, deze achtergrond vind ik dan ook echt te schattig.
De typische herfstquote, die kon er natuurlijk niet aan ontbreken.
Herfst = terug truien dragen! 
Het feit dat de pompoentjes erg onprofessioneel getekend zijn,  maakt deze achtergrond één van mijn favorieten.


Het was een zeer kort, maar hopelijk leuk extra artikeltje. Zoals ik al zei, ik ga meer aan mijn blog werken, maar ik heb niet altijd zin en tijd om een lang artikel te type, vandaar dat ik af en toe eens wat korter artikels online ga gooien. 

Wat is jullie favoriet herfst quote?

You May Also Like

7 reacties

  1. Wat een leuke achtergronden! Die vosjes zijn super schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele schattige achtergrondjes! Ik vind de derde het allerleukst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die met die vosjes is echt super cute!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die heb ik nu als achtergrond, hij is gewoon zoooo leuk!

      Verwijderen
  4. Ja, die laatste is ook mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen

@ambers_things