What I got for my bday

Op 25 september was het dan eindelijk zo ver. Mijn verjaardag. Ik heb mijn cadeautjes allemaal netjes bewaard zodat ik een video kon maken waarin ik jullie alles liet zien, maar we weten allemaal dat tegen dat jullie die video te zien krijgen, het al bijna kerstmis is. Daarom vind ik het ietsje beter om even een verlaat artikeltje online te gooien. Even een disclaimer: ik maak dit arikel niet om te stoefen (opscheppen voor wie het woord niet kent), ik wil jullie gewoon een beetje inspiratie geven over wat jullie kunnen vragen. 
 Ik ben een grote thee en koffie drinker. Door mijn liefde voor die 2 heb ik ook een liefde voor mokken gecreëerd dus deze met een cactus (waar ik dan ook weer heel veel liefde voor heb) behoort nu tot mijn super leuke collectie.
Naast een verzameling mokken heb ik ook een grote verzameling washi tape en van mijn liefste mama en mijn tante kreeg ik nog wat rolletjes. Ik kan niet wachten om ze te gebruiken.
Aan schriftjes heb ik nooit genoeg dus deze met een CACTUS op komt zeker van pas. Dan zie je rechts bovenaan een super schattig theelichthoudertje en daaronder 2 armbandjes.
 Nieuwe boeken voor deze boekenworm.
Nu mijn kamer gepimpt is, heb ik een witte muur die moet gepimpt worden. Ik wil er allemaal quotes aanhangen die ik of vastplak met washi of allemaal in een leuk kadertje. 
In dit boekje mag je je creative gedachten de gang laten gaan. De poster light box vind ik ook echt helemaal geweldig! Binnenkort haal ik nog enkele posters op er in te steken want ik houd van afwisseling.
Dit kettinkje heb ik zelf gekozen op de swanmarkt enkele dagen voor mijn verjaardag. Ik vond het zo mooi dus toen heeft mama het voor mij gekocht. Gelukkig moest ik niet te lang wachten om het aan te mogen doen. 

En dat waren al mijn cadeautjes. Ik wil nog een iedereen bedanken (en ook mirte want jouw cadeauje staat er niet tussen).

Wat vragen jullie voor jullie verjaardag? Wanneer zijn jullie jarig?

4 opmerkingen