Hier is hij dan...

by - 19 november

...de checklist. Ik vertel jullie al een lange tijd dat ik met veel dingetjes bezig ben en eindelijk kan ik jullie dan 1 van deze dingetjes vertellen. Oké ik geef toe, het is misschien het minst spectaculaire berichtje ever maar lees het toch maar. 
We hebben allemaal wel eens van die leerkrachten die je een boekbespreking naar je kop gooien en dan weet je niet welk boek je lezen moet of dagen waarop we niet weten welke muziek we moeten luisteren of je wil een dagje op stap met vriendinnen maar hebt geen idee welke winkeltjes je moet bezoeken of waar je iets moet eten of noem maar op. Geen probleem, vanaf nu vind je bovenaan mijn blog een knop die je naar en giga lijst brengt met alles wat jij nodig hebt. Oké, zo giga is de lijst op dit moment nog niet maar, ik lees verder en ik ga verder op zoek naar dingen voor op de lijst. En jij, jij mag onder de pagina ook een reactie achterlaten met dingen die jij vindt dat op het lijstje moeten komen en samen kunnen we elkaar dan helpen voor als we weer even inspiratie zoeken. Je mag zelfs een nieuwe categorie toevoegen als je dat wil. 

Vergeet de lijst zeker niet even door te nemen en onderaan de pagina te vertellen wat er volgens jou ook nog op moet staan. 

Wat denken jullie er van? 

You May Also Like

4 reacties

  1. Dit is zo'n ontzettend leuk idee!! Je moet zeker eens Eleanor&Park lezen, een echte aanrader!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat boek staat al lang op mijn lijstje! En ook op die van Amber weet ik hihi 😉

      Verwijderen
  2. Oh super handig!! Leuk bedacht!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is zo leuk echt weer leuk bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen

@ambers_things