Something about food tag

Wanneer je even geen zin hebt om een heel artikel uit je duim te zuigen, zijn tags heel erg handig. De vragen heb je, je moet er alleen nog maar een antwoord op formuleren en toch is is het al van april geleden dat er een tag verscheen op mijn blog, maar daar komt nu verandering in. Zie hier de "something about food tag" een tag gemaakt door Tedje (klik hier

Als je iedere dag nog maar één gerecht als avondeten mocht eten, wat zou dat dan zijn?
Sushi, absoluut sushi. Maak mij wakker wanneer ja maar wil, als je maar sushi bij je hebt. 

Welk drankje bestel jij altijd op restaurant? 
Ice tea. Best vreemd omdat ik eigenlijk ice tea green verkies boven gewone ice tea, maar op restaurant dus niet.

Wat was vroeger jou lievelingseten?
Pasta! En dat is het nu nog steeds hoor (naast sushi dan). Penne carbonara blijft de favoriet.

Wat is het laatste wat je hebt gegeten of gedronken?
Water. (Haha Boring)

Als je mag kiezen waar je uiteten wil, waar zou dat dan zijn? 
Dan kies ik voor sushi op de bank in mijn comfy outfit met mijn favoriete series op de achtergrond, ik ben geen restaurant persoon. 
Wat lust je echt niet?
Wat ik het minst graag eet is bloemkool, wat ik echt vermijd te eten, blijft toch wel ananas, die gedacht alleen al geeft me kippenvel.

Om welk gerecht sta jij bekend?
Wel, koken kan ik wel, maar meestal maak ik dan van die makkelijke dingen zoals spaghetti of zo. 

Chips of chocolade?
Oeh, deze is te moeilijk! Maar als je me vraag chips of tony met zeezout en caramel, dan dat tweede alsjeblieft.

Wat eet jij het liefst in de bioscoop?
Popcorn, deuh! 

Wat lustte je vroeger niet, maar nu wel?
Geen idee eigenlijk, ik heb altijd alleen maar een hekel gehad aan bloemkool en ananas geloof ik.

Vis of vlees?
Hoewel ik meer vlees eet dan vis, kies is toch vis.

Welke dingen zou je willen leren eten/drinken?
Niet dat ik al alcohol mag drinken, maar wijn. Elke keer wanneer ik nu wijn onder mijn neus geduwd krijg, moet ik kokhalzen, dus dat. 
Wat eet jij het liefst als ontbijt?
Koffie, liters koffie en natuurlijk het ontbijtje waar ik ooit eens een artikeltje over heb geschreven. 

Voorgerechten of hoofdgerechten?
Voorgerechten.

Wat zijn jouw favoriete snoepjes?
Maakt me niet uit, als het maar zuur is. 

En dit waren dan de vragen, wat was dat weer leuk om in te vullen! 

Wat eten jullie het aller liefst?

5 opmerkingen

  1. Omg whuut. Ananas vind ik zelf echt zooo lekker. Maar ja, smaken verschillen. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow dat hoor je niet vaak haha, ananas en bloemkool? Love it <3. Maar smaken verschillen natuurlijk! We hebben wel wat gemeen haha ik hou ook van sushi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind zure snoepjes ook altijd heel lekker haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ananas net heerlijk! En ohja, chocolade boven alles!

    BeantwoordenVerwijderen