Day Zero update #2

Ondertussen is het alweer enkele maanden geleden dat ik mijn Day Zero project heb geüpdatet, omdat ik merkte dat er al van alles aan de lijst toegevoegd is, vond ik het  wel eens tijd voor een tweed update. 
Waar ik mee bezig ben: 

008II Haal 50 volgers op bloglovin.
In de vorige update, stond de teller op 30 en vandaag de dag zitter er 7 nieuwe mensen in de familie. Liefde voor jullie allemaal! 

020II Check 15 nieuwe koffiebarretjes.
Aan dit lijstje zijn er maar liefst 4 barretjes toegevoegd. #CoffeAddict

023II Probeer 3 nieuwe fruitsoorten. 
Vorige week zag ik in de winkel een stuk fruit liggen dat ik nog niet kende, papinot? Ik weet het niet goed meer, maar lekker vond ik het niet.

046II Lees 30 boeken uit.
Ook aan dit lijstje mocht ik 4 boeken toevoegen. 

094II Kijk voor elke letter van het alfabet een film.
Aan dit lijstje werden B en C toegevoegd met de films "Bring it on all or nothing" een film die ik al enkele jaren wil kijken door een spreekbeurt die ik ooit moest geven en "Coin Heist", over deze film kan je een review vinden op mijn andere blog "Story Tellers" dat ik deel met mijn beste vriendin Mirte. 

Dit zijn nieuwe doelen waar ik aan begonnen ben.

039II Gebruik je Happy Jar. 
Ik heb hem eindelijk gemaakt, mijn happy jar. Dit was iets wat ik al een tijdje wou doen, maar het kwam er gewoon nooit van en omdat dit nu heel erg past bij wat ik met mijn blog wil gaan doen, heb ik deze eindelijk gemaakt. 
050II Maak een Spotify lijst en drop er al je favoriete nummers in van 2017.
Deze lijst kan je beluisteren door hem aan te klikken in de side bar. 

069II geef elk ongebruikt notitieboekje een nieuwe functie.
Dit verklaart natuurlijk mijn vorige artikel. 

092II Mijn boekenkast helemaal vullen.
Waarom deze niet in de vorige update vermeld werd is me een raadsel, maar ja, daar ben ik dus ook mee bezig. 

Afgestreept: 

038II Maak een Happy Jar.
Lees 039 hierboven. 

076II Tover een notitieboekje om tot een receptenboek.
Voorlopig worden hier vooral gezonde dingen ingeschreven, ik ben benieuwd wanneer dat veranderd. 

083II Maak meer YouTube video's.
Dit heb ik slechts een tijdje gedaan, maar ik heb besloten dat YouTube toch niet iets is waar ik echt mee verder wil. Het kan wel eens zijn dat ik een video online gooi, maar dat horen jullie hier dan wel.

086II Bezoek 3 pretparken.
Op kerstdag werd de laatste aan deze lijst toegevoegd, de Efteling.

087II Bezoek een museum.
Dit deed ik dan wel onder de schooluren als uitstap, maar dat telt ook. 

En dat was dan de update voor deze keer, vanaf nu ga ik proberen om iets vaker een update te plaatsen. 

Wat staat er bovenaan jullie bucket list?


2 opmerkingen

  1. Leuk om te lezen, dit lijstje. Je maakt ook echt heel veel vooruitgang, zo tof! Proficiat met je nieuwe volgers :) Ik geloof dat ik daar ook eentje van ben, haha. Succes nog! Liefs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer dat je niet meer zo actief bent op YouTube ik vond het altijd wel erg leuk om te zien maar als het niet je ding is dan werkt het ook niet.

    BeantwoordenVerwijderen