Juni 2017 wat gaat dat worden? + Update

Het is zo ver hoor, de laatste maand van het schooljaar is van start gegaan en ooh wat kijk ik uit naar wat er komen gaat! Zou er iemand voor mij gewoon kunnen doorspoelen naar de middag van 23 juni? Dan zijn de examens voorbij en mag de vakantie eindelijk beginnen. Hoewel deze maand vol gepropt is met examens, maak ik toch nog even tijd om mijn doelen op een rij te zetten en jullie even een update te geven.
Hard work pays off.
Ik wil mijn examens deze maand echt knallen, maar dat gaat natuurlijk niet als ik er niet voor werk. Leren is dus de boodschap. 

Enjoy! 
Het einde van dit verdomde schooljaar is dan eindelijk in zicht en ooh wat ga ik van dat aftellen genieten. Daarnaast ga ik ook van het weekje zomervakantie dat we deze maand al hebben ook iets geweldig maken en zo veel mogelijk met vrienden afspreken. Aangezien al die lieve schatten mij toch achterlaten in België om te genieten van het buitenland. 

Laat het knallen.
Deze maand vier ik mijn sweet 16, extreem vroeg dat wel (mijn verjaardag is 25 september), maar ik doe hem samen met Mirte en dan valt het feestje tussen onze 2 verjaardagen in. Ik kijk er echt al zo naar uit! Daarnaast wordt mijn blog ook nog eens 2 jaar! Wat gaat dat snel! Hoe ik die verjaardag dit jaar ga vieren, weet ik nog niet zeker, maar dat horen jullie nog wel. 

Zoals al wel duidelijk was, beginnen mijn examens bijna en ooh jee, ik beken zo veel heb ik er nog niet voor gedaan. Ik kruip gewoon liever achter de laptop om te werken aan mijn blogs en mijn boek. (lees: is er nog iemand die altijd inspiratie krijgt op de verkeerde momenten?) Jammer genoeg moet ik nu toch echt wel focussen op mijn examens en mijn blog even links leggen. Daardoor zullen er enkel nog artikels voor het project verschijnen. Vanaf maandag 26 juni gaan we weer verder op het "vaste" schema. 

Veel succes allemaal! 

3 opmerkingen

  1. Wat leuk dat je je sweet sixteen al viert! Ik vier hem deze maand ook (maar dan wel net geen halfjaar te laat haha). Je gaat je examens sowieso knallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je al bijna je sweet sixtien viert! Ik ben best wel benieuwd hoe je het gaat aanpakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes met je examens! En alvast veel plezier op je sweet sixteen :D

    BeantwoordenVerwijderen