#Levensgenieter

Wat maakt mij gelukkig? Dat is een erg goede, maar niet zo een moeilijke vraag...
Het zijn vooral de kleine dingen in het leven die mij gelukkig maken, bijvoorbeeld als ik eens goed kan lachen met mijn vriendinnen, als het goed weer is, de zon schijnt en ik buiten kan zitten en genieten en ook van muziek. Ik speel zelf gitaar en wanneer ik de eerste noot aansla, vergeet ik alles om mij heen en heb ik alleen nog maar oog voor mijn partituur en mijn tokkelende vingers. Dansen is ook mijn grote passie. Ik dans en concentreer me alleen op mijn soepele bewegingen. Ik kan ook erg gelukkig worden van een mooie, bijzondere natuur. Er zijn namelijk nog zo veel gebieden waarover ik droom en die ik graag zou willen zien. IJsland, Canada en zeker Afrika staan bovenaan het lijstje. 

Ook ben ik een echt familiepersoon. Doordat mijn familie ver weg woont, kan ik niet altijd bij hen zijn en kan ik dus extra hard genieten van de momenten dat ik er wel ben. Het gevoel dat ik bij mijn geliefden kan zijn is voor mij echt perfect. 

Ik zou ook graag eens een keer vrijwilligerswerk willen doen, mensen helpen maakt mij ook ontzettend gelukkig. Stel het je eens voor, iemand die je dankbaar is omdat jij die persoon geholpen hebt. Geef toe, dat is een geweldig en bijzonder gevoel. 

Natuurlijk ben ik niet altijd super gelukkig, dat is normaal, maar ik geniet van al die klein dingen die mij gelukkig maken, want het zijn vooral die kleine dingen waarvan je moet genieten. 

Denk eraan: Zorg ervoor dat mensen die naar je toekomen zich daarna oprecht gelukkig gaan voelen. 

XOXO,
Levensgenieter

1 opmerking