#Inne

Hey hallo, liefste lezers van Ambers Things. Ik ben Inne. Als je dit artikeltje leest, neem ik even de touwtjes in handen. Misschien ken je mij wel van de blog Gentillinne. Of misschien ken je me nog niet. Als dat laatste voor jou van toepassing is, dan wil ik mezelf graag even voorstellen. Heel even maar. 
Hallo, jij daar. Ik ben dus Inne. Ik ben gék op lekker eten, een goede pasta schotel kan mij al het gelukkigste meisje op deze aardbol maken. Ik ga elke zondag naar de Chiro, en op vrijdag? Dan kan je me vinden in de dansstudio. Mensen vinden me vaak énorm schattig. Ik ben creatief, ik hou van avonturen én ik ben ontzettend verliefd op mijn vriendje. Verder hou ik van geweldige liedjes en alles wat te maken heeft met de ruimte. Dus hé. Aangenaam kennis maken. 
De allerliefste Amber vroeg me wat me gelukkig maakte. Nu. Als je dat aan me vraagt, dan kan ik je wel uren vertellen hoe fijn ik het leven soms wel niet vind. Om je al die tijd te besparen somde ik het op in een klein lijstje. Ik maakte een top 5, want hé lijstjes maken vind ik zó fijn! (En vergeet er ook heel even niet bij te denken dat ‘liefde’ normaal gezien in het lijstje op nummer één staat. Maar. Dat is zo cliché. Als je begrijpt wat ik bedoel.) 

  1. Mijn kat. De allerliefste Flash. 
  2. Muziek, marshmallows, een kampvuur én een fantastische zonsondergang 
  3. Cactussen. (I’m a plantlady) 😊 
  4. Het opendoen van een nieuwe chocopot 
  5. Het lezen van ongelooflijk lieve reacties op mijn blog 

En wat mezelf eigenlijk het meest gelukkig maakte, dat was de liefste Amber die me vroeg om dit artikeltje te schrijven. Ik vind het dus énorm lief van haar dat ik dit mocht doen. (Dus hé, als je nieuw bent op haar blog raad ik het je zeker aan om even op het ‘ik volg haar’ knopje te drukken). Dankjewel hé. 

Love always,
Inne ♥ 

1 opmerking