Wat ik GA bereiken in juli

Tijdens de zomervakantie hebben we eindelijk echt tijd om onze dromen na te jagen en te doen waar we al zo lang naar uitkijken. Nu het al weer juli is (lees: hoezo is 2017 al over de helft?), is het weer tijd voor nieuwe doelen. 
Zo veel mogelijk leven in het nu. 
Ik leg sowieso heel weinig vast op foto, wat tijdens mijn terugblikken vaak voor problemen zorgt. Hoewel ik deze zomer (net als vorig jaar) zo veel mogelijk shots wil maken van de leuke momenten om die in een video te gieten, wil ik vooral leven in het nu en zo weinig mogelijk achter mijn gsm zitten (lees: wat wel moet lukken aangezien toch iedereen op vakantie is en mij dan op de hoogte vergeet te houden 😒). 

Dingen van de summer bucket list schrappen. 
Deze zomer ga ik weer aan de slag met een bucket list speciaal voor de komende 2 maanden.(zie ik daar een nieuwe blogpost aankomen?)  en natuurlijk is het de bedoeling dat ik dat lijstje zo goed mogelijk ga voltooien. 

Create! 

Deze maand wil ik niet alleen foto's creëren, ik wil artikels creëren, videofragmenten, DIY's en nog zo veel meer. Ik wil deze vakantie gewoon lekker doen waar ik gelukkig van word en me even niets aantrekken van anderen. Ik wil daarom niet alleen dingen creëren, ik wil ook ruimte creëren. Ruimte in mijn hoofd en ruimte voor mezelf. Geen druk, gewoon wat ik wil. 

En dit waren al weer mijn doelen voor juli. 

Wat wil jij deze maand bereiken?

2 opmerkingen